sâmbătă, 29 martie 2014

Acuma eu vreau sa ma adresez la Judecata sec.Buiucani.

Eu am fost agresat fizic si mi-au furat lucruri pretioase in an.2012, 19 octombrie, trăind pe adresa str.Călăraș 47 la proprietara imobilului Aurica Lătescu.

As vrea sa incep examinarea repetata cazului contraventional. Two years ago in october (19 october 2012) I was severely beaten and robbed in the house of my fomer girl-friend, Aurica Latescu (47 Calarash str., Sculeanca District, Buiucani, Сhisinau), by two bandits Mihai and Andrei. After it I spent several weeks at a hospital, passed the experts commission (expertiza medico-legala) and came out. I required from Office of Legal Medcine http://medicina-legala.md/ the copy of expertise and have got their response and copy of Raportului de constatare #5467 from 20 october 2012. Eri eu am luat copia Incheierei pe rezultatul controlului instiintarii 902 dela 24 octombrie an. 2012 semnata de maior Ghenadie Parcalab si locotinent Gamanji Oleg, dar aprobata de Grigore Copiimulti. Acolo e constata ca m-au batut doi baieti Mihai Miron si Tugui Andrei. Copia era mie inminata si intocmita de Mihai Morarenco, maior de politie (SECTIA STATISTICA, ARHIVA SI EVIDENTA).
-- 
Владислав Богачёв

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu