luni, 3 martie 2014

Belorussian language. Моё открытое обращение к друзьям и братьям из Белоруссии.

От кого:LGBTQIHR Defender Vlad Bogaciov <lgbt.moldova@gmail.com> 
Кому:Halia Kancert <lgbt.belarus@gmail.com>
Копия:Alexei Marcicov <mordwin_c@mail.ru>, arcadie.astrahan@undp.org, arcobaleno68@mail.ru, azavadovsky@yahoo.com, sergiu99@list.ru, director@lgbt.md, ed@gay.ru, legal@amnesty.md, Gaina Alex <alex-gaina@yandex.ru>, Maria Chichtchenkova<masha@frontlinedefenders.org>, marcel.moraru@nediscriminare.md, info@civilrightsdefenders.org, iglhrc@iglhrc.org, ilga@ilga.org
Сегодня, 15:00
Дарагія сябры з Беларуссю!Мы сустракаліся пару разоў выпадкова офісе малдаўскай арганізацыі ў мінулым годзе , калі вы працавалі і адпачывалі ў мінулым годзе ў Малдове.У мяне , на жаль , зараз сур'ёзны канфлікт з Аляксеем Пятровічам Марчковым і яго асістэнтам па тэхнічных пытаннях і бяспецы Андрэем Вербенко . Таму дзесьці месяц я не з'яўляюся ў офісе Гендердока . Хацеў пацікавіцца ў вас , што з гэтымі каробкамі , якія з восені мінулага года валяюцца ў прылазніку (у холе ) у офісе. Там пяць скрынак з аддрукаваным у нас у Малдове для вас " Стратэгічным планам" вашай арганізацыі на бліжэйшыя тры гады. Аляксей Марчков сказаў , што , накшталт , вы хаціт гэтыя скрынкі забраць у Беларуссю , маўляў гэтыя кніжкі вам патрэбныя , але пакуль што чать іх распредeлил я яшчэ ў мінулым годзе ў Кішынёве па некалькіх праваабарончым арганізацыям ( Кааліцыя " недыскрымінацыя " , Амністыя , у нас у праграме псіхічнага здароўя ААН , дзе я валанцёр і ў некалькіх іншых месцах). Аднак , накшталт чатыры поўныя скрынкі , каля 1000 асобнікаў яшчэ засталося ў офісе гендэр . Хацеў вам нават патэлефанаваць +375 29 863-00-00 і спытаць што да чаго.Вам вельмі там не проста змагацца з гамафобіяй і прабіваць ЛГБТ у Лукашэнкі. У нас у гендэр усё наадварот. У вас жа няма легальнго зарэгістраванай арганізацыі , толькі праект , ініцыятыва. Мне вельмі спадабаўся ваш сайт: http://gaybelarus.by/english.htmlЯ таксама б хацеў дапамагчы многім сваім знаёмым ЛГБТ з усёй Малдовы , некаторыя з якіх выгнанне з дамоў бамжоў і пражываюць гадамі ва ўмовах крайняй галечы , як і я сам.Але я сам вельмі бедны , практычна 9 гадоў хворы , жабрак бомж , пенсіянер і инвалит 2 групы пажыццёва. Фрагмент ( урывак) з маёй біяграфіі , прысвечаны праблемам ЛГБТ , напісаны 3 гады таму: http://lgbtmoldova.blogspot.com/2014/02/0-3.htmlРаней былі ў мяне планы па стварэнні і рэгістрацыі 2. Арганізацыі ЛГБТ у Малдове. Так як я ўяўляю інтарэсы каля 100 пацярпелых ці нелегализировавших сябе як геі дзяцей з ўсёй тэрыторыі нашай рэспублікі. Было раней у планах стварэнне арганізацыі дзецюкоў у Малдове. Так як 7-8 гадоў таму я шмат сустракаўся з хлопцамі і правёў даследаванне ў сацыяльных групах "пацаны" , " гопнікі " , " шпана " , " братва" . Аб гэтым перыядзе маім жыцці ёсць некалькі артыкулаў.Адна з якіх PATSAN'S LIFE FROM 2007 апублікаваная мной на гэтай спасылцы:http://lgbtmoldova.blogspot.com/2014/01/etimologia-cuvantului-patsan-despre.html
 
Мой стрыечны брат , Генадзь Аляксандравіч Абашкин , дырэктар прадстаўніцтва " Газпром " у Малдове плануе , робіць праект з архітэктарамі , на месцы яго аб'ектаў у г.Кишиневе , па адрасе ул.Когэлничану 77-79 пабудаваць офісна - гасцінічны цэнтр . Там на першым паверсе зрабіць офіс для арганізацыі "Братэрства дзецюкоў СНД". З асобным уваходам цэнтр рэабілітацыі (прытулак - shelter , asylum ) для дзецюкоў з усёй Малдовы , якія пацярпелі па раёнах з-за з выклікаюць учынкаў , а таксама схільнасці да педэрастыі і гомасэксуалізму. У гэтым рэабілітацыйным прытулку будуць працаваць юрысты і псіхолагі , якія будуць гэтых хлопцаў працаўладкоўваць у Малдове , а жадаючых адпраўляць на ўсынаўленне ў геевские сям'і за мяжой або для шлюбу з замежнымі геямі . А таксама ў праектаванай пяціпавярховым будынку будзе шмат адно і двух- пакаёвых кватэр http://lgbtmoldova.blogspot.com/2014/01/blog-post_13.htmlАле пакуль што мой стрыечны брат Генадзь Аляксандравіч Абашкин , мяне ненавідзіць , лічыць , што я - дэбіл , шалёны ідыёт , з якім ніякія пытанні нельга вырашаць. Ён мне не дапамагае нічым , а толькі праз супрацоўнікаў яго службы бяспекі перыядычна пагражае зачыніць у турму або ў псіхіятрычную бальніцу на некалькі гадоў як у мінулы раз на строгі рэжым. І гэта ўсё замест дружбы , супрацоўніцтва і брацкай узаемадапамогі .Гэтак жа цікавыя мае віртуальныя і асабістыя перамовы аб стварэнні братэрства дзецюкоў і другі ЛГБТ арганізацыі з каардынатарам ААН па правах чалавека ў Малдове Claude Cahnі Бобі Траўт , выканаўчым дырэктарам Групы Хельсінкі .My open letter to Helsinki Swedish Civil Rights Defenders .http://lgbtmoldova.blogspot.com/2014/02/fwd-re-hard-problems-inside-lgbt.htmlУ апошняй маёй асабістай сустрэчы з Бобі ў іх офісе онаи яе памочніца Родзіка ў адзін голас прасілі мяне падумаць пра мяне самім. Так як некалькі сесяцев назад у мяне з'явіліся вошы , падскурны клешч і демадекоз ад пастаяннага пражывання ў волкасці і антысанітарных умовах. А таксама ад частага правядзення часу з бамжамі і харчавання ў сумніўных царкоўных сталовых . Таму пакуль у мяне пастаянна нервовая , трывожная абстаноўка. Немагчыма аналізаваць матэрыялы для артыкулаў і адправіць заяўку для атрымання мной гранта як пацярпеламу неаднаразова праваабаронцу і ў мінулым сядзеў незаконна палітвязню. Бобі сказала , што я павінен думаць цяпер у першую чаргу пра сябе , павінен сябе прывесці ў парадак , павінен добра выглядаць , быць чыстым , прыгожым , ахайным і здаровым. Бо з-за таго , што апошнія месяцы я - брудны , смярдзючы , завшивленный бомж , мяне не запрашаюць на праваабарончыя канферэнцыі , а таксама не запрасілі на гадавое справаздачны сход Гендердока , дзе была сама Бобі , з многімі іншымі праваабаронцамі , валанцёрамі і бенифициарами гендэр . On 25 January 2014, in a conference room of the Flowers Hotel took place the annual general assembly of the GENDERDOC - M Information Centre's members , which summed up the past year and outlined activities for the new one . Among the guests , who took part in the agenda discussion , was the Programme Manager of Civil Rights Defenders Bobbie Traut ( Sweden) , pastor of the Metropolitan Community Churches Jim Mulcahy , as well as parents of gays and lesbians , their friends and Centre's beneficiaries : http://lgbtmoldova.blogspot.com/2014/02/general-assembly-of-genderdoc-m-members.htmlБобі гэта ж ранняе заяўляла і са свайго Майл : bobbie.traut <bobbie.traut@civilrightsdefenders.org>Гэтак жа я стварыў духоўнае абгрунтаванне для новай рэлігіі ( царквы , канфесіі ) ЛГБТ і братэрства геяў з усяго свету. Праект новых духоўных малітваў і медытацый і сакральных тэкстаў апублікаваны тут:http://automotivo-pajecku.blogspot.com/http://medicine-hijecku.blogspot.com/http://ilean-virus.blogspot.com/http://hgbo.blogspot.com/http://homobrothers.blogspot.com/У гэтых жокументах абвяшчаюцца новыя прыярытэты ля супольнасці ЛГБТ :" LGBT coverige overall , NATO troups in Moldova , gay people everywhere , LGBT - ization of all countries World Wide ! " А таксама лозунг: " Long Live for Global Gay Governance ! "І ўсё гэта не на чым , на асфальце. Брудны завшивленный бомж , якім я пакуль што з'яўляюся , павінен казаць , што ён Хрыстос - выратавальнік , празорцаў экстрасэнс , вырашальны з гарантыяй 100 % любыя праблемы. Пры гэта харчавацца на сметніках і памыйніцах , а жыць на будоўлях , у падвалах і бамжатніку .Праводзіць час , мець зносіны і жыць разам мне даводзіцца з былымі крымінальнікамі , якія называюць сябе пацанамі і братвой . У маіх зваротах я прашу , каб Лідэры ( Гаспадары , Багі , Начальнікі , Кіраўнікі ) сусветнага руху ЛГБТ ( LGBT , LGBTQ , LGBTQI ) дапамаглі мне вырвацца з Малдовы ў нармальную цывілізаваную краіну ў gay - friendly ЛГБТ -прастору .Bobbie traut неаднаразова паўтарала , частуючы мяне печывам і кава : " Better watch yourself ! Genderdoc - M is eligible and respectful organozation ? But you - re for 9 years a poor homeless person . You have to think firstly about yourself now . You must start thinking seriously about your future right now . How can you help others if you're bad dressed and smelled , you can not be a professional HR Defender this way , nor achieve something ! "Я падрыхтаваў Даклад пра праблемы inside LGBT organization in Moldova .У мяне быў чарговы канфлікт з Марчковым , калі ён не за што даў указанне Андрэю Вербенко выгнаць мяне з офіса . І ў чарговы раз Андрэй мяне выгнаў і абвясціў персонай нон - грата. Гэта не першы выпадак , калі Мачков выганяе , абражае і пагражае расправай пры сведках . Гэтак жа Андрэй дадаў , што калі я яшчэ раз з'яўлюся , то ён выкліча падмацаванне з Легіёна.Нездарма ў Малдове геяў па ранейшаму не любяць. Я таксама ўсіх геяў некалькі мінулых страшных гадоў мерае па кіраўніцтву Гендердока . Бо такія людзі як Марчков ганьбяць ў цэлым супольнасць ЛГБТ сваёй ганарыстасцю і хамствам , а таксама дискридитируют саму ідэю міжнароднага братэрства геяў. Не кажучы пра тое , што мяне ўвесь час не любілі яны з самага пачатку за маю крытыку праваслаўя . А цяпер у гендэр ўсё больш відавочных выклікаюць парушэнняў.Праводзіць Прайд раз у год - гэта добра. Але на сёння Гендэр - гэта закрытая , элітная арганізацыя ЛГБТ для выбраных, якіх большасць народа проста ненавідзіць. Нядрэнна б , каб міжнародная экспертыза кіраўніцтва ЛГБТ правяла інспекцыю ў Малдове і зрабіла ацэнку дзейнасці Гендердок -М за апошнія гады , а таксама рэзкае пагаршэнне агульнай сітуацыі і ахопу бенифициариев ў апошнія месяцы. Апошнія два месяцы выдалілі нават сцягі з офіса і з вулічнага флагштока .У офісе абстаноўка гамафобнымі як на цэнтральным кірмашы , асабліва на першым і другім паверхах.Кнігі з бібліятэкі ніхто не чытае. ЛГБТ - літаратура не распаўсюджваецца. Нават лубриканты ўжо адмаўляюцца выдаваць . Затое ў справаздачах будзе ў чарговы раз гламурна - глянцавая карцінка.http://lgbtmoldova.blogspot.com/2014/02/today-leader-of-moldovan-lgbt-alexei.htmlThe Executive Director Anastasia Danilova's responce . Raspunsul lui Anastasia Danilova . Адказ на маю крытыку Анастасіі Данілавай атрыманы праз фэйсбук .http://lgbtmoldova.blogspot.com/2014/02/the-executive-director-anastasia.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu