duminică, 9 februarie 2014

Coalitia nediscriminarii. Corespondenta mea. Fwd: Eu am nevoe de ajutorul D-voastra. Re: My professional resume, CV and bio-data for position of assistant.

---------- Forwarded message ----------
From: Slavic Right <wsnidtfbw@gmail.com>
Date: 2013-11-19 15:57 GMT+02:00
Subject: Eu am nevoe de ajutorul D-voastra. Re: My professional resume, CV and bio-data for position of assistant.
To: marcel.moraru@nediscriminare.md
Cc: nediscriminare@gmail.com, arcadie.astrahan@undp.org, sergiu99@list.ru


Noroc Marcel!
Eu demult deja dupa cum tu esti informat ma aflu in conditii extrem de
complicate, necatind ca sunt 9 ani drept LGBT & Civil Rights Defender.
Am primit raspusul de pe facebook si imediat ma apropii la voi, la
oficiu sa vorbim de tot.
Eu am fost inchis luptind cu mafia comunista pentru libertatea
exprimarii si am sezut, am petrecut 2 ani de zile in detentie. Dosarul
penal contra mea au fabricat verisorul meu Abaschin Ghenadie (GAZPROM
Moldova) si prietenul lui Oleg Voronin. Da colegul meu Ilie Maximov,
tot detinut politic ca mine, trebue sa mai sada inca 1 an la rejim
riguros la Soroca. Ajutati-ne sa ne adresam la CEDO! Curaj.TV - A dat
bisericilor tot ce a furat, acum e vagabond Vladislav Bogaciov spune
că a avut milioane, agonisite prin fraudă, pe care le-a dat apoi la
diverse biserici, după care a rămas pe drumuri, neajutorat de...
http://play.md/262753
Da deocam data, dupa cum deja tu esti informat eu sunt drept boschetar
sarac pe drumuri si nu am unde sa traiesc fiidca nici de cum nu pot sa
ma impact cu mafiotul Abaschin Ghenadie, unui din mafiotii principali
ai Moldovei, verisorului meu drept pe mama, cere multi ani lupta in
permanenta contra mea.
Last year in october I was severely beaten in the house of my fomer
girl-friend, Aurica Latescu (47
Calarash str., Sculeanca District, Buiucani, Chisinau), by two bandits
Mihai and Andrei.
After it I spent several weeks at a hospital, passed the experts
comission (expertiza medico-legala) and came out. And I'm in very
complicated conditions at the moment.
Eu ma lupt pentru introducerea în sistemul pre-universitar a unui
obiect obligatoriu "Spiritualitate Generală" si acuma promovez
toleranta catre comunitatea LGBT da singur nu am unde sa traiesc si ce
sa maninc azi.
Персональный сайт - Română
www.karma-energo-magia.narod.ru


   - [image: Coalitia Nediscriminare]<https://www.facebook.com/discriminare>
   15:13
   *Coalitia Nediscriminare <https://www.facebook.com/discriminare>*

   Buna ziua, Vladislav! Va putem ajuta cu ceva?



On 23 October 2013 09:38, <marcel.moraru@nediscriminare.md> wrote:

> Veceslav din pacate de abia acum am vazut ca data limita indicata in anunt
> era de 15 octombrie. Nu stiu de ce dar credeam ca e pina luni. Asa ca
> urmareste deja urmatoarele anunturi care vor fi.
>
> http://nediscriminare.md/index.php?module=news&item_id=283
>
> Cele bune,
>
> Marcel Moraru
>
> jurist "Coalitia Nediscriminare"
>
>
> On 2013-10-22 15:41, Slavic Right wrote:
>
>> _CURRICULUM VITAE___
>>
>> (professional resume, _CV_ and bio-data)__
>>
>> Vladislav Gheorghe Bogaciov [1]
>>
>
---------- Forwarded message ----------
From: Coalitia Nediscriminare <nediscriminare@gmail.com>
Date: 22 October 2013 14:56
Subject: Re: My professional resume, CV and bio-data for position of
assistant.
To: Slavic Right <wsnidtfbw@gmail.com>


Dl Veaceslav,

Imi pare rau, dar Dvoastra nu ati trimis aplicatia Dvoastra in termenii
prevazuti de concursul de selectare, drept pentru care nu putem lua in
consideratie CV-ul Dvoastra pentru acest post.

Insa va uram succes in continuare si urmariti anunturile noastre de
angajare pe viitor.

O zi frumoasa va dorim.

Cu respect,

Echipa CND

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu